Szállítási idő:1-7 munkanap (Ez függ a rendelések mennyiségétől, a termékek paramétereitől illetve a futárszolgálat leterheltségétől is.)
Foxpost futárszolgálat kézbesítik a csomagokat. A szállítási díj Foxpost automatába 1.500 Ft, házhozszállítás esetén 3.500 Ft! Díjaink kizárólag belföldi csomagokra érvényesek, külföldre nem szállítunk!
Utánvételi díj: 300 Ft (Előre utalás és online bankkártyás fizetés esetén ezt az összeget megspórolhatja.)
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
Természetesen személyes átvétel is lehetséges, előre egyeztetett időpontban. Bővebb információkért kérjük érdeklődjön bármelyik elérhetőségünkön. A megrendeléseket bélelt karton csomagolásban adjuk át a futárszolgálatnak.
Amennyiben a csomagoláson külsérelmi nyom található, azonnal jelezze a futárszolgálatnak. A futárszolgálat távozása után (házhozszállítás során) sajnos már nincs mód a jegyzőkönyv felvételére.
Fizetés
Személyes átvétel üzletünkben
Üzletünkben csak készpénzes fizetés lehetséges.
Utánvételes fizetés
A rendelés értékét és a szállítási díjat az átvételkor kell kiegyenlíteni, amely tartalmazza a szállítási és az utánvétel költségeit is.
Előre utalás esetén
Banki előre utalás esetén, még a szállítás előtt kell utalnia a rendelés végösszegét.
A Vásárló a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával, a megrendelés nyugtázásakor teljesíti.
Bankkártyaelfogadó partnerünk: Barion.
Elállás, a Vásárló jogai és kötelezettségei
A fogyasztót indokolás nélküli 14 napos elállási jog illeti meg (Korm. rendelet 4. § (1) bek.) A fogyasztót kizárólag a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek terhelik (Korm. rendelet 4. § (6) bek.)
A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését (Korm. rendelet 4. § (6) bek.), A vállalkozás a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül fizeti vissza (Korm. rendelet 4. § (5) bek.),
Vásárlói bejelentések, panasz kezelés
A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint az info@gregora.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.